SILA HUBUNGI ATAU SMS 012-4505586/ 04-7318931 ( LINDA ) UNTUK PERTANYAAN ATAU TEMPAHAN BARANG....ATAU EMAIL wannda_scr@yahoo.com..( inform me via sms as my notification on your email)....



Friday, July 9, 2010

kurang sehat....sorry sgt

minggu ni saya kurang online disebabkan deman n flu....
mmg sakit bdn2...ini pun belum reda lagi demam sb pesyen demam mlm...hari ni la kuat sikit nk panggung kepala buka laptop..klu x sebelum ni sakit kepala tgk cahaya laptop.....ditmbh sakit tekak...jadi suara bg yg call akan dengar suara agak rock n sengau sikit...:)
jadi saya minta maaf bg penghantaran brg agak terlewat..insyaAllah akan diselesaikan selewat2nya n.week...
doakan saya sembuh cepat sb doc remind if tak surut juga demam nk dikuarantin...tu den tak mboh la...
insyaAllah akan cepat sehat..semangat kena kuat....
if saya tak reply via blog ir email ...do contact me if nk order apa2..dun worry my husband will be around to handle it...saya juz bg order je..:)

No comments:

Post a Comment